480W Veľké Dutý Hriadeľ Ultra-nízka Rýchlosť Disku Striedavé DC motora Motor Ploché a Tenké Multipole s Hala

Dostupnosť:
Skladom

Štítky: dc motor 20v, dc plochý motor, 24v striedavé motora, 24v výstroj, Striedavé, 12v motor, electr motora, DC Motor, striedavé rc, dc nízke otáčky motora.

    €300.45 €375.56
  • Výstupný Výkon: 480W
  • Konštrukcia: Trvalý Magnet
  • Commutation: Striedavé
  • Jednosmerný Prúd(A): A
  • Použitie: Iné
  • Chrániť Funkcia: V nevýbušnom
  • Číslo Modelu: 0
  • Krútiaci moment: N. M
  • Účinnosť: TJ 2
  • Certifikácia: ce
  • Druh: micro motora
  • Pôvod: CN(Pôvodu)

Aktuálne motorových profil priemer 160.1 mm , Veľké dutý hriadeľ rovine ultra-tenká hrúbka 31 mm Kvôli vonkajší priemer all-metal bývanie, vplyv na jednotku ramena, je zrejmé. V porovnaní s power hadice-typ motora, vyšší krútiaci moment a zníženie rýchlosti môže byť použitý ako priamy pohon na zníženie problémov s výstrojom, zlepšenie účinnosti a zníženie hluku. Zliatina hliníka ako nosný rám, vlastnosti, nízka hmotnosť, hladké regulácie otáčok, vysoký krútiaci moment/výkon hustota, atď. Tento motor s permanentným magnetom trojfázový DC) striedavý motor sa môže použiť len na nákup zodpovedajúce striedavý motor drive. V rovnakom čase, to je tiež generátor, ktorý môže výstup príručka pri prijímaní vonkajšie sily prenosu (napríklad vodné elektrárne, veterné elektrárne, trojfázový STRIEDAVÝ prúd, bežecký pás, Stirling motor, atď.), a môže byť prevedený na DC, keď pridané pomocou trojfázový opravu Rôzne zariadenia, batérie, napríklad most, nabíjanie a napájanie. Vďaka jednoduchej štruktúre motor, pohodlné, demontáž a montáž, flexibilná inštalácia a fixáciu, a veľké dutý hriadeľ dizajn, tváre z oboch koncov hriadeľa motora môže byť použitý pre statické zaťaženie (alebo jeden koniec je nainštalovaný s rotačný encoder). To je v počiatočnom štádiu vývoja moc produkty. etapy. .

Popis je len pre referenčné účely. Aktualizácie produktov, optimalizácia a upgrade iterácie. Fyzické detaily sa môžu líšiť. Vezmite prosím na vedomie, pred nákupom. ďakujeme!

Motor používa vlastné domáce veľké-priemer ložiska na pripojenie statorového a rotorového. Jeho štruktúra je jednoduchý a spoľahlivý, a môže byť radiálne komplexné zaťaženie, a axiálne a podvratné sily sa zo všetkých smeroch, takže motora môže bežať na dlhú dobu. Z dôvodu prirodzenej vôle ložiska sám, to môže spôsobiť mierne rezonancie a abnormálny zvuk, pohyb na určitú rýchlosť. Za normálnych okolností, tento jav je možné účinne potlačiť zaťaženie po aplikácii. To nie je kvalita problém, a spoločnosť nebude akceptovať ako po predaji aplikácie. Aktuálne motorových slot pól kombinácia je 36 sloty a 40 Poliaci, s vysokou vinutia využitie, vysoký magnetický potenciál agregácie a veľké elektromagnetického momentu, čím sa maximalizuje celkový výkon motora. Na statorového punč dizajn a Sála vložené polohy štrbiny umožňujú Hala prvok na presne meranie poloha rotora, aby striedavé trojfázové vinutie commutation presnejšie, a zabezpečiť jednotnú dopredu a dozadu výkon motora. Zvláštne upozornenie: tento výrobok nebol podrobné dynamickej rovnováhy, oprava a motorových vysoko-rýchlostné vibrácie. Počas prepravy, vibračná hodnota je znížená čo najviac, ale konkrétne údaje nemožno zaručiť.

Vodič priamo kontroluje rýchlosť tohto motora (potenciometer 0 ~ 5 v analógového napätia alebo PWM ovládania rýchlosti). Najnižšiu rýchlosť sa môže otáčať najmenej na 15 sekúnd, bez zaťaženia. Je to z dôvodu, multi-slot a multi-stage štruktúra a použitie Hall senzor prvky, ktoré zabezpečia, že to môže fungovať normálne pri veľmi nízkych rýchlostiach. Motora a záťaže, vinutia cievky (meď strata), železného jadra (železo a strát) a ložiska (trecie) sa všetky vyrábajú teplo. Po troch zdrojov tepla sú kombinované, predstavujú nárast teploty o statorového. Počas procesu inštalácie, prosím, pozorne pripojte statorového base kovový rám s dobrou tepelnou vodivosťou. Ak je to potrebné, horúci olej môže byť potiahnutá na lepenie povrchu naplno využívať kovového rámu na získanie tepla a znížiť nárast teploty. Shell tohto motora je otvorená štruktúra a má dobré prírodné odvod tepla podmienky. Ak to podmienky dovoľujú, chladiaci ventilátor môže byť inštalovaný na pomoc odvod tepla zvýšiť krútiaci moment a výkon motora 40%--100%.

1. Špecifikácie produktu:

Rozmery: priemer 160.1 * 30.7 mm hrúbka

Hmotnosť: cca 1,8 kg

Dutý hriadeľ: otvor priemer 65 mm

Statorového: priemer 148 * 10 mm hrúbka

Slot štruktúra: 36 n40p

Viesť dĺžka: 25 ~ 30 cm

Hala uhol: 120 stupňov

Linka postupnosť popis: zelená = (U), žltá = B (V), modré = C (W)

2. Parametre motora:

Vyššie elektrické parametre sú Po skutočné meranie za osobitných podmienok, výsledky získané pomocou importovania RMxprt model pre simuláciu výpočte neberie do úvahy faktory, ako napríklad jednotky straty, ložisko tlmenie a trenia, odolnosť proti vetru, atď., a môžu odchýliť od skutočného testu hodnotu, ktorá je pre referenčné účely. Pracovný rozsah napätia na striedavý motor je široké, a napätie odlišné, a jej menovité otáčky (pracovný bod dlhodobé zaťaženie) je tiež rôzne. Rýchlosť je priamo úmerná napätiu, a krútiaci moment je približne úmerná prúdu. Podľa prirodzený odvod tepla podmienky, maximálny menovitý krútiaci moment nepresahuje 4 n * m. maximálny prúd nesmie prekročiť 12, rotor vzduchu, chladiacej účinok je zlá v nízkom rozsahu otáčok (pod 300 ot. / min), a vinutia kotvy commutation frekvencia je nízke, čo vedie k zvýšeniu nárastu teploty motora. V tomto čase, motor prúdu by mala byť primerane znížiť alebo prijaté pozitívne. Opatrenia na vychladnúť. Vyššie uvedené je vzťah medzi napätím a rýchlosti, prúdu a momentu.Jednoducho povedané, ten motor bude maximálne vhodné udržateľného beží krútiaci moment podľa určité napätie. Tento moment sa nazýva kút krútiaci moment (tiež známy ako kút krútiaceho momentu). Menovitý krútiaci moment), ktoré je najnižšie dolná hranica rýchlosti (menovité otáčky) motora z nie načítať načítať. Krútiaci moment výkon pri tejto rýchlosti je kút krútiaceho momentu. Skúsenosti ukazujú, že dolná hranica rýchlosti je zvyčajne 82 otáčky bez zaťaženia. %--88% je najvyššia účinnosť, motor generuje menej tepla, ale výstupný krútiaci moment je malé. Ak chcete zvýšiť krútiaci moment alebo rýchlosť, môžete zvýšiť napätie vhodne, že je, zvýšenie aktuálneho na dosiahnutie cieľa. Zároveň nárast teploty motora zvyšuje, pokiaľ teplotu motora (vinutie , Ložisko) nepresahuje 80 stupňov, alebo posilniť odvod tepla (napríklad pridanie chladiaci ventilátor) na ovládanie nárast teploty motora, motor je relatívne bezpečný. Preto pri výbere typu motora, užívateľ by si mal vybrať motor s príslušnými energie podľa vlastnej potreby (speed\krútiaceho momentu), aby sa zabránilo Motorových Veľké vozy ťahané vozidlá budú premárnené kvôli preťaženiu pálenie alebo nadmerné výkon rozpätie. V súhrne, našom obchode pravdivo informovaní užívatelia možné riziká a použitie vedomostí týkajúcich sa používania tohto výrobku. Raz predala pre non-kvalita dôvodov, nebude možné vrátiť alebo vymeniť. Zadarmo po-predajný záruka nie je poskytovaná. Uistite sa, že viete, pred nákupom .

Zaseev19782020-12-30
"all ok"

Napíšte svoju recenziu!

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Kvalita
Cena

Súvisiace produkty